  • Data: 2009-01-13 16:48:10
    Temat: Re: paypass - empik
    Od: Dannyboy <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kovalek pisze:

    > Użytkownik "Dannyboy" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Mi Paypassem udało się zapłacić w McDonald w Poznaniu. Poszło szybko jak
    > w twoim przypadku. Niestety w swoim mieście nie mam możliwośc
    > przetestowania PayPass mimo iż w każdej żabce jest terminal do tego.
    > Kasjerka najczęściej mówi że to nie działa/nie wie jak albo próbuje coś
    > na terminalu wybrać ale czytnik do paypass i tak się nie aktywuje. Gdzie
    > jest ta opcja RFID w terminalu? W menu, czy w jakiś inny sposób się to
    > aktywuje?

    W emppiku terminale sa chyba polaczane z systemem POS
    Natomiast w multikinie uczylem Pania jak sie korzysta (mimo, ze pierwszy
    raz sie bawilem terminalem)

    Wchodzi sie w menu sprzedaz, nastepnie sprzedaz RFID, pozniej wprowadza
    sie kwote i aktywuje sie odbiornik RFID.

    W empiku byl chyba od razu aktywny po wybraniu platnosci karta.

    --
    pozdrawiam | best regards | saludos
    Dan the Man