    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: opóźniona spłata karty
    Date: Tue, 05 Feb 2008 15:32:25 -0600

    plusz wrote:
    > Po kilku latach używania w końcu "zagapiłem się" i zamiast spłacić
    > wyciąg grudniowy, zapłaciłem w styczniu listopadowy :)
    >
    > Niestety w grudniu był wyższy więc Millenium naliczył odsetki.
    > No ale to już po fakcie. Niby wiem dokładnie jak działa KK, ale pojawiła
    > się drobna wątpliwość.
    >
    > Kiedy mam zapłacić niedopłaconą kwotę? Na kolejnym wyciągu jej nie ma -
    > no ale nadal dług pozostaje.
    > Czy jeśli zapłacę "natychmiast" to bank zlikwiduje zadłużenie, czy może
    > uzna to za spłatę kolejnego wyciągu?
    > A może po prostu czekać do terminu płatności, czyli 25 lutego, bo
> [...]
    Spłacić od razu, a przynajmniej przed końcem okresu rozliczeniowego.

    Jeśli tego nie zrobisz to zapewne na nastepnym wyciagu zobaczysz kwotę
    minimalną lekko wyższą niż zwykle.
    Będzie to kwota minimalna policzona jak zwykle plus ta różnica, której
    nie wpłaciłeś. I tylko tyle. No chyba, że bank ci podniesie
    oprocentowanie z racji tego że zawaliłeś.