eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[offtopic] Alior Sync vs. mBank (reklama na wp) › Re: [offtopic] Alior Sync vs. mBank (reklama na wp)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [offtopic] Alior Sync vs. mBank (reklama na wp)
    Date: Fri, 05 Apr 2013 18:44:22 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 16
    Message-ID: <kjmv12$fg4$1@news.task.gda.pl>
    References: <op.wu2qnrq3cgeagj@ter>
    NNTP-Posting-Host: 83-144-80-146.static.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1365180259 15876 83.144.80.146 (5 Apr 2013 16:44:19 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 5 Apr 2013 16:44:19 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; pl-PL; rv:1.8.1.24) Gecko/20100411
    Thunderbird/2.0.0.24 Mnenhy/0.7.5.0
    In-Reply-To: <op.wu2qnrq3cgeagj@ter>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:589813
    [ ukryj nagłówki ]

    sas pisze:

    > Zawsze byłem święcie przekonany, że "nasz płyn Pierdupery do mycia
    > naczyń jest najlepszy, 1 kropla umyje kilka talerzy, płyny innych marek
    > są o wiele gorsze, potrzeba aż 10 kropel, żeby umyć tyle samo naczyń" -
    > czyli, że możemy swoje chwalić, możemy ganić konkurencję, ale nie
    > wskazując na konkretne marki / firmy.

    Możemy wskazać markę i porównać, o ile podajemy
    prawdę. Swego czasu była w TV reklama Tele2 o mniej więcej takiej
    treści: "Informujemy, że minuta rozmowy międzymiastowej w TPSA kosztuje
    35gr, a w Tele2 jedynie 22gr. Dziękujemy za uwagę."

    --
    MiCHA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1