  • Data: 2004-06-18 16:00:32
    Temat: Re: nieprawidlowe nazwisko - final
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox> szukaj wiadomości tego autora

    Radosław Popławski napisał:
    > Hehe, bo pewnie mBank akurat wydaje karty z polskimi literami :)).

    Masz coś ku**a do mBanku? ;-) A żebyś się nie zdziwił. :) W chwili
    odpoczynku w czytaniu tego wątku z ciekawości zacząłem oglądać karty
    płatnicze jakie mam. No i na karcie mBanku oraz VWBanku mam polskie
    znaki: ó oraz ż. Także na karcie PeKaO SA mojej rodzicielki są polskie
    znaki narodowe. Na 1 karcie nie mam napisu z użyciem polskich liter.

    K.