  • 1. Data: 2004-06-17 12:41:33
    Temat: nieprawidlowe nazwisko - final
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    ktos (nie pamietam kto) kiedys prosil zeby przedstawic final sprawy z
    nazwiskiem z literami niepolskimi w pko bp sa
    no wiec napisali do mnie pismo, ze przepraszaja ze nie ma mozliwosci
    technicznych i ze nie bedzie niemieckiej litery na wyciagach, kartach
    i pismach
    moim zdaniem to gowno prawda - kiedys raz w zyciu dostalem karte
    platnicza i sie zdziwilem jak bylo u umlaut; pisma widac ze sa pisane
    w jakims edytorze tekstu, np word a to juz nie problem zeby wstawic ü,
    do pko bp pojdzie jeszcze raz pisemko...

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13

  • 2. Data: 2004-06-17 12:43:32
    Temat: Re: nieprawidlowe nazwisko - final
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Sarpedon <f...@t...cy> wrote:
> [...]
    > w jakims edytorze tekstu, np word a to juz nie problem zeby wstawic ü,
    > do pko bp pojdzie jeszcze raz pisemko...

    znaczy mieliby reczni ci wyciagi pisac w Wordzie, a na karcie jakims
    markerem albo czyms zaznaczac kropeczki, bo nie rozumiem o co ci chodzi?
    Nie rozumiesz, ze ich system tego nie potrafi, a komputery osobiste nie maja
    z tym nic wspolnego?
    Poczekaj na Altamire, mze sie poprawi ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-06-17 12:51:43
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    maja
    > z tym nic wspolnego?
    > Poczekaj na Altamire, mze sie poprawi ;)

    A co Go to obchodzi, jak mają to zrobić? Jeżeli któs ma nazwisko z umlautem,
    to takie ma być na umowie i kartach. "Możliwości" techniczne nie mają tu
    nic do rzeczy.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2004-06-17 12:54:45
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Michał* *'Amra'* *Macierzyński* [ m...@p...pl ]
    napisał(a):

    > znaczy mieliby reczni ci wyciagi pisac w Wordzie, a na karcie jakims

    a dlaczego recznie ?? ja w wordzie normalnie uzywam Ü i ü

    > markerem albo czyms zaznaczac kropeczki, bo nie rozumiem o co ci

    nie, na karcie platniczej mialem wybita te litere tak jak reszta liter

    > chodzi? Nie rozumiesz, ze ich system tego nie potrafi, a komputery
    > osobiste nie maja z tym nic wspolnego?

    watek tego juz zakonczony mysle, a ten post jedynie jest na prosbe
    osoby, ktora chciala sie dowiedziec co bedzie dalej

    > Poczekaj na Altamire, mze sie poprawi ;)

    zatem ta osoba to Altamira ??

  • 5. Data: 2004-06-17 12:56:06
    Od: Jerzy Wolinski <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Glenn wrote:

    > A co Go to obchodzi, jak mają to zrobić? Jeżeli któs ma nazwisko z
    > umlautem,
    > to takie ma być na umowie i kartach. "Możliwości" techniczne nie mają
    > tu nic do rzeczy.

    Chciałem tylko zwrócić uwagę, że istnieje alternatywna forma zapisu
    umlautów (oe, ue, etc) Może to jest metoda.

  • 6. Data: 2004-06-17 12:56:09
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Glenn* [ g...@b...pl ] napisał(a):

    > maja
    > A co Go to obchodzi, jak mają to zrobić? Jeżeli któs ma nazwisko z
    > umlautem, to takie ma być na umowie i kartach. "Możliwości"
    > techniczne nie mają tu nic do rzeczy.

    ja mam dokladnie takie samo zdanie, ale prosze - nie wywolujcie
    kolejnej klotni i wymiany zdan

  • 7. Data: 2004-06-17 12:59:16
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Chciałem tylko zwrócić uwagę, że istnieje alternatywna forma zapisu
    > umlautów (oe, ue, etc) Może to jest metoda.

    Owszem. Ale jeżeli ktoś np. w dowodzie ma umlaut, to dlaczego ma miec w
    banku oe, ue ? W końcu to nie to samo.

  • 8. Data: 2004-06-17 12:59:29
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Jerzy* *Wolinski* [ j...@X...to.z.adresuX.op.pl ] napisał(a):

    > Chciałem tylko zwrócić uwagę, że istnieje alternatywna forma zapisu
    > umlautów (oe, ue, etc) Może to jest metoda.

    ja chcialem dodac, ze ta metoda MOZE a nie MUSI byc stosowana (nie ma
    regulacji prawnej na ten temat z tego co wiem a jedynie opinia rady
    jezyka polskiego - czy jakos tak)... zreszta na umowie mam w ten
    sposob, a umowa zawsze i wszedzie to swietosc

  • 9. Data: 2004-06-17 13:02:11
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:
    > A co Go to obchodzi, jak mają to zrobić? Jeżeli któs ma nazwisko z
    > umlautem, to takie ma być na umowie i kartach. "Możliwości"
    > techniczne nie mają tu nic do rzeczy.

    Bank odpowiedzial - nie ma w tej chwili mozliwosci technicznej i tyle. Czego
    oczekujesz wiecej?
    to tak jakbys chciala, zeby Inteligo nie mialo przerwy konserwacyjnej o 24,
    a mBank przesylal SMSy po kazdej transakcji.
    Po prostu - taka technika i albo przyjmujesz to do wiadomosci, albo szukasz
    innego banku. I tyle. No bo co tutaj poradzic?

    http://www.PRnews.pl

  • 10. Data: 2004-06-17 13:07:57
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Bank odpowiedzial - nie ma w tej chwili mozliwosci technicznej i tyle.
    Czego
    > oczekujesz wiecej?

    Nic nie oczekuję. Oczekuję, że jeżeli nazywam sie Kowalska, to takie
    nazwisko będzie na karcie. Za dużo chcę?

    > to tak jakbys chciala, zeby Inteligo nie mialo przerwy konserwacyjnej o
    24,
    > a mBank przesylal SMSy po kazdej transakcji.

    Nie - to nie to samo. To co napisałes to usługi dodatkowe . Tutaj zaś
    chodzi o poprawnie zapisanie czyjes nazwisko. Rozumiem, że przyjąłbys do
    widomości, że nazywasz sie wg. banku Michał Macierz, bo dla Michała
    Macierzyńskiego "nie ma w tej chwili mozliwosci technicznej i tyle" ?

    > Po prostu - taka technika i albo przyjmujesz to do wiadomosci, albo
    szukasz
    > innego banku. I tyle. No bo co tutaj poradzic?

    Może respektowanie umowy? Jeżeli umowę podpisał Michał Macierzyński, to na
    karcie nie ma prawa pojawic się Michał Macierz ;-))))