eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankinadpłata kredytu, stałe raty, skrócenie okresu kredytowania - jak to policzyć › Re: nadpłata kredytu, stałe raty, skrócenie okresu kredytowania - jak to policzyć
  • Data: 2016-11-02 22:20:40
    Temat: Re: nadpłata kredytu, stałe raty, skrócenie okresu kredytowania - jak to policzyć
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-11-02 o 19:43, J.F. pisze:

    > A musi ?
    > Jesli rata zostanie bez zmian, zgodnie z umowa, to powinien zmniejszyc
    > kapital do splaty, on zaowocuje mniejszymi odsetkami i w efekcie szybsza
    > splata kapitalu, i wtedy wystarczy klienta po latach powiadomic
    > odpowiednio wczesnie, ze zostala tylko ostatnia rata do splaty w
    > nastepujacej wysokosci: ...
    [...]
    > J.

    po każdej nadpłacie bank przelicza kredyt, tak samo jak po zmianie
    wibor, to normalna czynność
    z tym, że czasem płatna a czasem nie (to zależy od banku i konkretnej
    sytuacji)

    w większości banków po nadpłacie rata się zmniejsza, a okres
    kredytowania pozostaje taki sam (wyjątek podałem), to korzystniejsze dla
    banków rozwiązanie

    --
    pozdrawiam
    RobertS