eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankinadpłata kredytu, stałe raty, skrócenie okresu kredytowania - jak to policzyć › Re: nadpłata kredytu, stałe raty, skrócenie okresu kredytowania - jak to policzyć
  • Data: 2016-11-04 20:50:04
    Temat: Re: nadpłata kredytu, stałe raty, skrócenie okresu kredytowania - jak to policzyć
    Od: Marcin <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W dniu 2016-11-04 o 11:22, J.F. pisze:

    > Bo to sie bardziej oplaca :-)

    Nie oplaca sie bardziej. Skoro bank nie pobiera oplat to po prostu moge
    ta roznice nadplacic. Pozostaje oczywiscie pytanie czy bedzie mi sie
    chcialo co miesiac nadplacac (mi sie nie chce i robie to co jakis czas)
    i jak to jest "zniechecajace" w konkretnym systemie w banku pytajacego.

    > Jest to dobra argumentacja ... pod warunkiem, ze takie nadplaty mozesz
    > robic czesto i za darmo.

    Watkotworca pisal, ze nadplaty sa bez zadnych oplat na rzecz banku.

    > A czy bankowi sie bedzie chcialo tak co chwila przeliczac i aneksy do
    > umowy robic bez oplaty ...

    Nadplacalem kredyt hipoteczny wiele razy i nie podpisywalem zadnego
    aneksu. Wystarczylo zadzwonic do banku (w niektorych innych wiem ze
    mozna to zrobic przez system Internetowy) i powiedziec o checi nadplaty.
    Po nadplacie w systemie pojawia sie nowy harmonogram splat i juz.

    > no ale inne warianty nadplat tez sa niechetnie widziane :-)

    Zalezy od konkretnego banku czy tez nawet umowy kredytu.

    Pozdrawiam,
    Marcin