eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankinadpłata kredytu, stałe raty, skrócenie okresu kredytowania - jak to policzyć › Re: nadpłata kredytu, stałe raty, skrócenie okresu kredytowania - jak to policzyć
  • Data: 2016-11-06 10:12:12
    Temat: Re: nadpłata kredytu, stałe raty, skrócenie okresu kredytowania - jak to policzyć
    Od: Marcin <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W dniu 2016-11-06 o 09:07, Pete pisze:

    > Policz sobie odsetki w obu przypadkach.

    Zalozenia, mam kredyt 100 000 PLN. Rata wynosi 1000 PLN. Robie nadplate
    np. 10 000 PLN. Teraz mozemy zostawic rate 1000 PLN skracajac okres
    krdytowania albo zostawic okres kredytowania a rata spadnie do 900 PLN.
    Jezeli bede splacal po 900 PLN to odsetki beda wieksze ale jezeli ta
    rzonice nadplace to w efekcie w nastepnym miesiacu mam w obu przypadkach
    taki sam kapital do splaty.

    Pozdrawiam,
    Marcin