  • Data: 2003-07-25 17:24:17
    Temat: Re: multiport - pytania
    Od: "Darek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafal Urbanelis" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bfrm4i$frn$1@news.onet.pl...
    > 3) nie mam ochoty na razie dodawac informacji o rachunkach bankowych jesli
    > najprostsze rzeczy nie dzialaja. czy prawidlowo? czy ktos korzysta? jakie
    > wrazenia?

    Cześć

    Ja używam już około 3 miesięcy (mBank, PKO BP przez e-mail, MultiKonto, BSK
    przez wpisywanie jako rachunek własny)
    Fajnie to wszystko pokazuje i zlicza, można robić zestawienia, wyszukiwać.
    Czasami ma problemy z pocztą z PKO BP (kilkakrotnie wciąga ten sam przelew i
    go pokazuje - ale dobrze liczy)

    Ogólnie jestem zadowolony :)

    Serwis jest firmowany przez BRE i wydaje mi się, że jest dość bezpieczny

    Pozdrawiam - Krasnal