  • Data: 2018-11-27 09:10:16
    Temat: Re: moneyback w Mille
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A skąd takie ciśnienie na bycie "premium"?
    > Jakies gadżety banki tym z "premium" daja?
    > Kolor karty(złota, platynowa czy metalowa itp) tez ma dla Ciebie znaczenie? Bo dla
    mnie kompletnie żadnego- mogłaby być cała biała.

    Nie jestem zbieraczem kart ale kiedyś potrzebowałem pożyczyć kasę.
    Wyszło na to że jak będę premium to dostanę lepsze warunki.
    Premium polegało na tym że musiał być odpowiedni obrót na koncie.
    A to jak Dawid napisał można robić poleceniem stałym.
    Chociaż moja żona woli sobie sama ustawiać.

    Minusem jest to że jak jesteś premium w PKO to musisz się wcześniej umówić.
    NIe możesz po prostu podejść.
    Tzn możesz ale nie wiesz kiedy Cię obsłużą bo konsultant może być z kimś umówiony.