eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizmiana LOGINU w profilu zaufanym › Re: melduje, że nawet bez infolinii ZMIENIŁEM login w Profilu Zaufanym. Udało się.
  • Data: 2021-05-07 14:08:48
    Temat: Re: melduje, że nawet bez infolinii ZMIENIŁEM login w Profilu Zaufanym. Udało się.
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 07.05.2021 o 14:04, Olin pisze:
    > Dnia Fri, 7 May 2021 13:35:39 +0200, Michal Jankowski napisał(a):
    >
    >> No to email czy login?
    >
    > Można się identyfikować jednym i drugim.
    >

    Ja się nie pytam, czym identyfikować, tylko czy podana procedura zmienia
    email czy login (a może można i to i to zmienić)?


    > Logujesz się starym "loginem", klikasz w odpowiednie miejsce,
    > zmieniasz metodę z bankowego na SMS, potwierdzasz, autoryzujesz,
    > zatwierdzasz, zmieniasz adres email (LOGIN), potwierdzasz,
    > zatwierdzasz, autoryzujesz...
    MJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1