eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizmiana LOGINU w profilu zaufanym › Re: melduje, że nawet bez infolinii ZMIENIŁEM login w Profilu Zaufanym. Udało się.
  • Data: 2021-05-08 10:32:03
    Temat: Re: melduje, że nawet bez infolinii ZMIENIŁEM login w Profilu Zaufanym. Udało się.
    Od: PP <p...@p...org.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2021-05-07 o 15:43, Olin pisze:
    > Dnia Fri, 7 May 2021 15:35:04 +0200, Michal Jankowski napisał(a):
    >
    >> A co trzeba zrobić, żeby go odnowić?
    >
    > To co pisał Tom N:
    > "Logujesz się starym "loginem", klikasz w odpowiednie miejsce, zmieniasz
    > metodę z bankowego na SMS, potwierdzasz, autoryzujesz, zatwierdzasz,
    > zmieniasz adres email (LOGIN), potwierdzasz, zatwierdzasz, autoryzujesz..."
    >
    > Po którymś tam zatwierdzeniu i autoryzacji system wymięka i jest spokój na
    > 3 lata.
    >


    Tylko to jest zmiana maila, pole loginu (nazwa użytkownika) jest
    wyszarzone i niezmienialne. W instrukcji pdf z ministerstwa piszą, że
    tego nie da się zmienić (przynajmniej z tego poziomu).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 10.05.21 10:47 Olin
  • 10.05.21 14:14 TomN

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1