    From: Bartosz Kompf <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank - mozliwosci kredytowe
    Date: Thu, 15 Apr 2004 10:38:58 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@aac138.internetdsl.tpnet.pl

    witam wszystkich

    > tak tylko ze troche to dziwne bo jesli podaje prawdziwe informacje to tez
    > nieprzyjmuje...
    > i tak zastanawiam sie jakie kryteria trzeba spelnic ? moze bledem jest to ze
    > np. stan cywilny Kawaler jest zaznaczony,albo nie wiem co jeszcze.

    bylem (i w sumie ciagle jestemm) zadowolonym klientem mBanku. jakos na
    poczatku roku SAMI zaproponowali mi karte kredytowa. wypelnilem
    wniosek, wszystko ok, wybralem sobie nizszy max kredyt niz
    proponowany, oczekuje na kontakt z banku. po jakims czasie dzwoni Pan,
    kompletowanie wszystkich potrzebnych dokumentow trwalo dosyc dlugo -
    zaswiadczenie z us i zus. w koncu sie umawiam na podpisanie umowy.
    skladam podpisy, Pani mowi, ze za ok. 2 tygodnie bede mial juz karte.
    i jakies bylo moje zdziwienie, kiedy po kilku dniach przychodzi mail o
    tresc zblizonej do nastepujacej: "nasi specjalisci od ... stwierdzili,
    ze nie spelnia pan potrzebnych wymagan do otrzymania karty
    kredytowej...". troche mnie zatkalo. przeciez sam sie nie pchalem w
    to, zaproponowali, stwierdzilem, ze sie przyda i tyle. zdobycie
    wszystkich kwitow kosztowalo glownie troche czasu, wiec nie wiem jak
    dziala ich system. od tego czasu czuje jakis niesmak.

    ---
    pozdrawiam
    kerrang