    From: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank
    Date: Tue, 21 Apr 2009 12:01:58 +0200

    "ffiona" news:gsk3lh$oai$1@news.onet.pl

    > Chcę założyć konto osobiste w mbanku.

    Dobry wybór jeżeli:
    1. Będzie ono służyło do przyjmowania wypłaty na konto
    2. Płatności kartą w internecie/w punktach naziemnych
    3. Płacenia rachunków/robienie przelewów
    4. Inwestowania w fundusze inwestycyjne

    Do innych rzeczy się niestety nie nadaje :(

    > Czym może mnie ten bank zaskoczyć?

    Szczerze? IMHO wszystkim - pozytywnym jak i negatywnym.

    > Z analizy wynika, że konto i przelewy, i karta są darmowe.

    Jest dokładnie tak jak piszesz.

    > Nie wiem natomiast, jakie są opłaty za wpłatę gotówkową na konto w mbanku
    w innych placówkach,
    > bo wpłatomaty w moim mieście nie istnieją.

    Opłaty są takie jakie ustali sobie bank, w którym dokonujesz wpłaty :)

    > Jakie macie doświadczenia z mbankiem?

    Negatywne jak i pozytywne. Na początku mojej przygody (jestem klientem
    prawie od początku) współpraca przebiegała wzorowo. Ostatnie dwa lata już
    nie były takie miłe, stąd też mBank służy tylko jako "śmietniczka" na
    drobne.
    Podstawowe operacje, oszczędzanie dokonuję już za pośrednictwem innych
    banków.

    Pozdrawiam serdecznie.