  • Data: 2019-06-21 13:24:55
    Temat: Re: mBank zaczyna koszenie
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 21 czerwca 2019 09:41:59 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

    > najważniejsze, że po kursie VISA i bank sobie żadnego fee nie doliczy

    Takie założenie, i normalnie bank chce za to 10zł miesięcznie - i wydaje tylko do
    konta wymagającego 7k wpływu - a jak nie, to kolejne 50zł.
    Widać zainteresowania nie było więc zrobili promocję.

    > N26 do przetestowania już niedługo

    Dziś testowałem w carrefour, suma niewielka więc pewnie błędy zaokrągleń, ale wygląda
    obiecująco.
    15,18zł przeliczyło na 3,56 euro, co daje kurs 4,2640 przy dzisiejszym średnim NBP
    4,2622 - co daje narzut 0,04% - jeszcze o rząd wielkości mniej od spodziewanego.