  • Data: 2003-12-30 12:57:28
    Temat: Re: [mBank][wro] bankomat :-(
    Od: "tomekk" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Steward" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bsrs3f$516
    > wpadam Tesco godz 12-13, staję przy euronecie, wklepuje pin, i nic....
    > powtarzam operacje...., wyciągam drugą kartę, wklepuje (...)
    > nic.
    > wq........ lece do domu (bo może z rozumkiem coś nie tak,
    > i pomyliłem piny)
    > wracam do bankomatu wstukuję piny (te same co wcześniej i nic:-(
    > operacje powtarzam trzy razy i odchodzę bez kasy...

    Może bankomat był trefny?
    Nie wydawał Ci się jakiś dziwny? Wyglądał dokładnie tak jak zawsze?
    Poczytaj co o tym pisze Karol Żwiruk na swojej stronie...
    tomekk

    A tak na marginesie to jakiś tydzień temu chciałem zapłacić za coś w salonie
    samochodowym i na "terminalu" czy jak to się tam nazywa wyświetliło kobiecie
    _"Autoryzacja głosowa"_... Ona zdziwiona do mnie "Ale ja nie mam mikrofonu".
    Próbowaliśmy chyba 6 razy autoryzować kartę - niestety - nic z tego nie
    wyszło. W mBanku winę zwalali na Polcard...