eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank wirtualna VISA do bani ... a o kompetencji obslugi telefonicznej szkoda gadac › Re: mBank wirtualna VISA do bani ... a o kompetencji obslugi telefonicznej szkoda gadac
  • Data: 2007-03-06 13:44:08
    Temat: Re: mBank wirtualna VISA do bani ... a o kompetencji obslugi telefonicznej szkoda gadac
    Od: "cimul" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    [...]
    > > Bo dalszym molestowaniu Pani w koncu dochodzimy do wniosku ze moze
    CroArt
    > > nie akceptuje wirtualnej karty VISA.
    >
    > najprawdopodobniej
    no tak idac tym tokiem rozumowania mBank jest najprawdopodobniej bankiem

    > > Pani informuje mnie ponadto ze powinienem sam zabiegac zeby CroArt
    > > akceptowal ich karte .... zabiegac po .... chorwacku - debilizm.
    > chyba twój.
    > Chcesz zawrzeć umowę w języku obcym to twój problem.

    sory umowe karty mam w jezyku polskim i tyle

    > Akceptacja TWOJEJ formy płatności też.

    aha ... to od czego bank w tym calym zamieszaniu?

    > > Zatem mam przypuszczenia a kupic nie moge - ktos moze mi wyjasnic
    dlaczego
    > > ten mBank taki lipny jest?
    >
    > albo bank, albo sklep albo kupiec...;-)
    > Obstawiam kolejność 3, 2, 1

    aha ... to od czego bank w tym calym zamieszaniu?
    skoro to kupiec i sklep sa do dupy ....
    jaka jest rola banku
    skoro bnie dba o akceptacje swoich kart i nawet informacji udzielic nie moze
    ba nawet informacje ktore podaje nie jest w stanie zinterpretowac ....

    lipa i tyle


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1