eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank wirtualna VISA do bani ... a o kompetencji obslugi telefonicznej szkoda gadac › Re: mBank wirtualna VISA do bani ... a o kompetencji obslugi telefonicznej szkoda gadac
  • Data: 2007-03-07 11:26:49
    Temat: Re: mBank wirtualna VISA do bani ... a o kompetencji obslugi telefonicznej szkoda gadac
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Nie ma czegos takiego. Litery moga byc wypukle lub nie, oraz moze
    > byc rozny service code, ale to ma sens/znaczenie tylko w przypadku
    > transakcji z (rzeczywista) obecnoscia karty.

    Jak wytłumaczysz zatem fakt, iż Ryanair to ROZRÓŻNIA?

    VE inteligo przechodzi jako "Visa Electron" (bez dodatkowych opłat za
    transakcję kartą), a karty VISA wypukłe są odrzucane przy zaznaczeniu
    opcji "Visa Electron" - trzeba zaznaczać "VISA" i płacić dodatkową
    opłatę za obsługę płatności kartowej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1