eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank wirtualna VISA do bani ... a o kompetencji obslugi telefonicznej szkoda gadac › Re: mBank wirtualna VISA do bani ... a o kompetencji obslugi telefonicznej szkoda gadac
  • Data: 2007-03-06 20:17:48
    Temat: Re: mBank wirtualna VISA do bani ... a o kompetencji obslugi telefonicznej szkoda gadac
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Slavekk " <s...@g...pl> writes:

    > ty nie idziesz żadnym tokiem... ty nie rozumujesz...
    > Chorwacki bank chcial obciazyc rachunek karty kredytowej.
    > Ty takiej nie "dostarczyles" wiec to twoj problem.

    To jakies bajki, widocznie sklep chcial przeprowadzic autoryzacje
    w normalnie ustawionym terminalu (nie Internet-order) a mBank takich
    transakcji nie lubi i to wszystko.

    Czemu mBank takich transakcji nie lubi nie wiem (to zadne dodatkowe
    ryzyko dla nich ani dla klienta), ale sklepy bardzo czesto wpisuja
    transakcje zdalne jako "keyed-in" i po prostu trzeba miec inna,
    normalna karte (moze byc wirtualna, wazne by bank dawal zgode na
    takie transakcje).
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1