eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank wirtualna VISA do bani ... a o kompetencji obslugi telefonicznej szkoda gadac › Re: mBank wirtualna VISA do bani ... a o kompetencji obslugi telefonicznej szkoda gadac
  • Data: 2007-03-07 11:22:10
    Temat: Re: mBank wirtualna VISA do bani ... a o kompetencji obslugi telefonicznej szkoda gadac
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    RS <r...@t...pl> writes:

    > Zgadza się. Źle się wyraziłem - chodziło mi "oznaczenie" typu karty w
    > systemie transakcyjnym sklepów internetowych.

    Nie ma czegos takiego. Litery moga byc wypukle lub nie, oraz moze
    byc rozny service code, ale to ma sens/znaczenie tylko w przypadku
    transakcji z (rzeczywista) obecnoscia karty.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1