eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank wirtualna VISA do bani ... a o kompetencji obslugi telefonicznej szkoda gadac › Re: mBank wirtualna VISA do bani ... a o kompetencji obslugi telefonicznej szkoda gadac
  • Data: 2007-03-07 12:15:31
    Temat: Re: mBank wirtualna VISA do bani ... a o kompetencji obslugi telefonicznej szkoda gadac
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> writes:

    >> Nie ma czegos takiego. Litery moga byc wypukle lub nie, oraz moze
    >> byc rozny service code, ale to ma sens/znaczenie tylko w przypadku
    >> transakcji z (rzeczywista) obecnoscia karty.
    >
    > Jak wytłumaczysz zatem fakt, iż Ryanair to ROZRÓŻNIA?

    Oni moga to zrobic na kilka sposobow, ktore nie sa dostepne zwyklemu
    sklepowi. Np. moga miec baze BINow karcianych. W ogole linie lotnicze
    to jest osobny rozdzial w ukladach z VISA/MC.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1