  • Data: 2012-06-14 11:40:03
    Temat: Re: [mBank] studium agonii
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 14 Jun 2012 10:38:35 +0200, neoniusz napisał(a):

    > 15 minut a nie 2 dni.

    Kwadrans to ja jadę samochodem do najbliższego punktu operatora, przy czym
    jeśli dojadę tam po godzinie siedemnastej (trzynastej w sobotę) pozostaje
    mi zaczekać kilkanaście/kilkadziesiąt godzin. Czyli w porywach - wspomniane
    wyżej dwa dni.

    Dyskusja raczej akademicka, niektórzy wolą karty z kodami i "inni
    niektórzy" są za krótcy, by mówić tym pierwszym, co jest dla nich
    wygodniejsze.

    AK