  • Data: 2012-06-14 18:40:01
    Temat: Re: [mBank] studium agonii
    Od: bzdreg <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-14 11:02, Kris pisze:

    > Ale po co tyle zachodu? Jak wolisz papierowe to skseruj je Sobie w 12 egzeplarzach,
    jeden do portfela, jeden egz do buta kolejny pod fotelem w samochodzie, nastepny
    podklejony pod błotnikiem auta a jeszcze jeden zeskanowany na jakims serwerze
    plików.;)
    > Przeciez nawet jak ktoś znajdzie twoją niezaszyfrowana kopie haseł to nic mu po
    niej.

    No to zrób mi kopię (zapłacę Ci!) Twoich kluczy od mieszkania. Co mi po
    nich, skoro nie wiem gdzie mieszkasz?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.