  • Data: 2002-02-18 00:19:46
    Temat: Re: mBank i VG
    Od: "Rafal" <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

    news:a4pest$t4g$2@news.onet.pl...
    > BZWBK VC debetowa - daja bez problemow duzych (ale pewnie zalezy od
    > oddzialu)

    Na stronie pisze, ze min dochody to 1500, ale jutro sie dowiem.
    Mam w BZWBK teraz kontoYoung, jak myslicie da sie do niego VC debetowa
    wydac?

    > A najlepsze dla Ciebie jest... Pekao SA :) chargowa karta - jak bedziesz
    > mial wplywy duze takie jak piszesz - dadza ci z duzym limitem - ten jeden
    > procent mozna przezyc :)

    A z tym bankiem to ja juz nie chce miec nic wspolnego :(

    > Poza tym - jest jeszcze duuuzo bankow ktore po spelnieniu _pewnych_
    warunkow
    > ci dadza, ale to wszystko debetowki :)

    Mi chodzi tylko o debetowke, byle wypukla VC/MC.

    > A co do VG z mBanku - za diabla Ci nie dadza :)

    Jutro zakladam konto, poczekamy 3 miesiace i zobaczymy ;)