eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - błędy systemu › Re: mBank - błędy systemu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!aioe.org!.POSTED.T5fdidkEc8ESmaFudpBPLg.
    user.gioia.aioe.org!not-for-mail
    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - błędy systemu
    Date: Tue, 23 Jun 2020 14:15:37 +0200
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 17
    Message-ID: <rcsrp8$1epk$1@gioia.aioe.org>
    References: <3...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: T5fdidkEc8ESmaFudpBPLg.user.gioia.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.5.0
    Content-Language: pl
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.9.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:652013
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-06-22 o 20:19, Stiwi pisze:
    > Poniedziałek, 22 czerwca i taki oto komunikat:
    > https://d.pr/i/JNYfoA
    >
    > Może Covid-19 zaatakował mBank?
    >
    > No i jeszcze jeden "ciekawy" błąd ma mBank. Podczas dokonywania przelewów, system
    sprawdza datę z datą z komputera. O ile jesteśmy w tej samej strefie czasowej co
    mBank, to nie ma żadnego problemu. Ale np. jak mamy już po północy w innej strefie
    czasowej, a przed północą w strefie czasowej mBanku, to ich system nie puści takiego
    przelewu z aktualną datą strefy czasowej mBanku. Równie ciekawym obejściem tego
    problemu jest zlecenie przelewu z datą "jutrzejszą" i edycja daty przelewu
    oczekującego do daty "bieżącej". Wtedy problemu nie ma...
    >

    ST mBanku jest pełen mniejszych i większych błędów.
    Przez wiele miesięcy - od 14 września 2019 do niedawna przejście z
    profilu indywidualnego na firmowy powodowało 7/10 komunikat "nie ma
    takiej strony" i trzeba się było logować od nowa. Ciągle są cyrki z
    urządzeniami zaufanymi, które przestają być zaufane, a to po
    wylogowaniu, a to z końcem danego dnia, a to jeszcze nie wiadomo z
    jakiego powodu. Zlecenie przelewu w przyszłym tygodniu daje komunikat
    "Zrealizowaliśmy twój przelew".

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1