  • Data: 2003-01-14 22:10:28
    Temat: Re: mBank - bankomaty
    Od: "lucgor" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >On Mon, 13 Jan 2003, Kazimierz wrote:
    >Trudno, zebym nosil
    >wydrukowana liste i za kazdym razem sie zastanawial, czy ten bankomat jest
    >prowizyjny czy nie.

    Wcale nie trudno

    We Wrocławiu bankomatów Euronetu jest kilkanaście, z miejscowościach w
    promieniu 200 km od Wrocławia około dziesięćiu.

    Skopiowałem sobie odpowiednie fragmenty listy ze strony www (Ctrl-C) i
    wkleiłem do Worda (Ctrl-V) i mam mini wydruki razem z kartą.

    W praktyce i tak do wypłat korzystam najczęściej z trzech "po drodze" i "za
    rogiem".

    W większym mieście nie ma problemu z bezprowizyjną wypłatą.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl