    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank a MasterCard?
    Date: Wed, 15 Oct 2008 06:21:37 +0200
    Sender: a...@a...gprs.plus.pl

    "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote in message
    news:gd38m4$8qp$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Czy to na pewno jest powód do zadowolenia?

    Oczywiscie, ze tak. Oznacza to, ze ja kontoluje ile wydaje, a jej wydawca
    oraz aklajer maja do mnie zaufanie. Gdybym sie kiedys znalazl w potrzebie
    moglbym takze dokonac zakupu przekraczajac limit. W czasach gdy kolor karty
    stracil w praktyce znaczenie, to wg. mnie jedna z najwazniejszych cech karty
    prestizowej. Niestety Amex ja utracil, wiec wiosna zapewne sie z nia
    pozegnam. Mam nadzieje, ze Polcard utrzyma dla DC floor limity na poziomie
    wyzszym od zera. 10 lat temu jak dostalem swoja pierwsza nieplaska karte VC,
    transakcje ponizej 500 pln przechodzily bez autoryzacji, ale z tego co
    pamietam wtedy kart wypuklych to bylo wydanych w Polsce moze ze 100tys.
    Teraz sa miliony, ale zdecydowana wiekszosc zachowuje sie jak electrony.

    MK