    From: "Damian" <x...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: lukas PODWYZKA
    Date: Mon, 3 Nov 2008 06:26:44 +0100

    > Albo 36 za wydanie, a 2zl za uzywanie.
    > Na e-koncie PRO jest darmowy token. Chociaz chyba jest tam jakis warunek,
    > ze trzeba sie nim posluzyc iles tam razy, by byl darmowy. Sprawdz sobie w
    > TOiP. Niemniej mam juz drugi i nigdy nie placilem.
    token dlugo nie uzywany ulega rozsynchronizowaniu, wtedy trzeba dzwonic na
    infolinie i fatygowac konsultanta co wiadomo jest dla banku "kosztem"
    wiec w/g mnie ta oplata , ktora jest gdy tokenu sie nie uzywa jest de facto
    oplata za pozniejsze synchronizowanie
    zreszta, jak mozna do banku nie logowac sie przez miesiac?