eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[lekko dlugie] Refleksje (osobiste) po kilku latach korzystania z KK › Re: [lekko dlugie] Refleksje (osobiste) po kilku latach korzystania z KK
  • Data: 2009-11-09 21:52:05
    Temat: Re: [lekko dlugie] Refleksje (osobiste) po kilku latach korzystania z KK
    Od: Michal_Ko <m...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian pisze:
    > Michal_Ko pisze:
    > [...]
    > [...]
    >
    > KK to produkt, który ma zapewnić dochody bankowi, czy opłaca się ją
    > używać to każdy musi sobie sam odpowiedzieć. Jednym sie opłaca innym
    > nie. Ważne żeby umieć ocenić kiedy warto zrezygnować. Umiesz zrezygnować
    > zanim za to dużo zapłaciłeś to znaczy, że KK to był produkt dla Ciebie.

    W sumie wręcz przeciwnie- z KK zrezygnowałem żeby uwolnić zdolność
    kredytową i nie mieć przykrych niespodzianek... to, że zacząłem debetową
    wydawać mniej było efektem wtórnym... Stan dochodów, jeśli jakkolwiek
    się zmienił, to tylko w górę, więc to nawet nie kwestia tego, że
    przestałem mieć pieniądze więc przestałem korzystać z KK...

    > Ciekawe czy jakieś podstawy korzystania z usług bankowych są w programie
    > szkół średnich? Na razie lobby bankowe chce "ratować" przed finansowych
    > wykluczeniem emerytów zmuszając ich do założenia rachunku bankowego. Bez
    > kontaktu z bankami nie da się żyć, warto uczyć przyszłych użytkowników
    > jak nie dać się naciągnąć i wpędzić w kłopoty finansowe. Z wad i zalet
    > KK powinien być sprawdzian w szkole :)

    Jasne, nie mówimy tutaj o podstawowych błędach przy korzystaniu z KK...

    --
    Michał