eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[lekko dlugie] Refleksje (osobiste) po kilku latach korzystania z KK › Re: [lekko dlugie] Refleksje (osobiste) po kilku latach korzystania z KK
  • Data: 2009-11-09 23:18:07
    Temat: Re: [lekko dlugie] Refleksje (osobiste) po kilku latach korzystania z KK
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jasne, wiadomo oczywiście, jak definiujemy "manie kasy"... Bo w sensie,
    > że posiadamy stałe dochody i możemy spłacać zadłużenie to jeszcze nie
    > "manie kasy"... a KK wytwarza- z powodu odroczonej płatności, osobnego
    > limitu zawsze pod ręką i tych rzeczy które opisałem- błogie uczucie, że
    > mamy tej kasy więcej niż w rzeczywistości :)

    ja posiadania kk jakoś nie odczuwam jako "manie" dodatkowej/więcej kasy,
    zwyczajnie bank płaci za wszystkie moje wydatki, a ja bankowi oddaję
    kasę w terminie kiedy mi wyznaczy = oboje na tym zarabiamy:
    1. moja kasa leży na koncie i procentuje
    2. bank zarabia na intercharge'u
    to chyba uczciwy układ, no nie?

    ale generalnie też planuję zrezygnować z większości kart jakie posiadam,
    wystarczą mi 2-3 kk a reszcie podziękuję

    --
    pozdrawiam
    RobertS