eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[lekko dlugie] Refleksje (osobiste) po kilku latach korzystania z KK › Re: [lekko dlugie] Refleksje (osobiste) po kilku latach korzystania z KK
  • Data: 2009-11-10 08:57:32
    Temat: Re: [lekko dlugie] Refleksje (osobiste) po kilku latach korzystania z KK
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Michal_Ko napisał:

    > Podejrzewam, że każdy z obecnych tutaj "świadomych" userów kart podobnie
    > uważa o sobie- kupuje ile potrzebuje, kontroluje wydatki kartami, rzecz
    > jasna spłaca je w GP... A jednak... ciekawe co by było, gdybyście mieli
    > zrezygnować z użycia KK na rzecz debetowych... Przy dzisiejszych
    > debetówkach nieaktualny jest też argument o większej akceptowalności KK-
    > można uzyskać wypukłe karty debetowe.

    W sumie pierwsze karty (poza czysto bankomatowymi) wydawane w .pl były w
    większości wypukłe i debetowe względnie charge. Moje 2 pierwsze karty
    były właśnie wypukłe i debetowe (VC z Pekao oraz Polcard z BDK).

    Inna sprawa, że wtedy tzn. ok 10 lat temu, żeby dostać kartę wypukłą
    (nieważne czy debetową czy charge) trzeba było z reguły mieć konto od
    3-6 miesięcy. Teraz się zdeka poprawiło w tym temacie...

    Przemek