eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[lekko dlugie] Refleksje (osobiste) po kilku latach korzystania z KK › Re: [lekko dlugie] Refleksje (osobiste) po kilku latach korzystania z KK
  • Data: 2009-11-11 22:07:13
    Temat: Re: [lekko dlugie] Refleksje (osobiste) po kilku latach korzystania z KK
    Od: Michal_Ko <m...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    owp pisze:

    > Ale napisz, jeśli to nie tajemnica, na czym oszczędziłeś konkretnie.

    Nawet nie wiem, ale oszczędziłem :D Transakcji w miesiącu jest u mnie
    dużo- na pewno grubo powyżej 50ciu.

    > Ja na wyciągach z kk mam co miesiąc podobne transakcje - żywność i inne
    > rzeczy z marketu, paliwo i, w zależności od potrzeb, ubranie, mechanik,
    > itp.

    Noo, ale "żywność i inne rzeczy" to baaardzo szeroka kategoria i może na
    tą "żywność" (w postaci "zachcianek chwili" typu fast food) wydałem
    mniej... Tak mi się wydaje. Może też zastanowiłem się, czy na pewno jest
    mi potrzebne kolejne nowe ubranie, bo "okazja". Wydatki zależą od
    potrzeb, ale potrzeby zależą od reżimu finansowego jaki ustalamy... Po
    prostu tak to u mnie zadziałało- jestem nie mniej zdumiony niż Ty.

    > Jak rozumiem oszczędność może się pojawić jak nie pójdziemy do kina, nie
    > kupimy cd/dvd, jakiegoś przysmaku, bo grubsze zakupy i tak każdy
    > przemyśli niezależnie od sposobu zakupu.
    > Obserwując moje wydatki, to najszybciej pozbywam się pieniędzy, jak mam
    > gotówkę - np. w knajpach unikam płacenia kk.

    Ooo, to to. Zdecydowanie najszybciej rozchodzi się gotówka :D

    --
    Michał