eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[lekko dlugie] Refleksje (osobiste) po kilku latach korzystania z KK › Re: [lekko dlugie] Refleksje (osobiste) po kilku latach korzystania z KK
  • Data: 2009-11-11 08:48:14
    Temat: Re: [lekko dlugie] Refleksje (osobiste) po kilku latach korzystania z KK
    Od: "owp" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O zgrozo zorientowałem się, że wydaję niby te same pieniądze, robię niby
    > te same zakupy ale jednak... logowanie do serwisu i sprawdzanie, że
    > zostało już "tylko tyle" mobilizuje do dłuższego zastanowienia nad
    > zakupami.

    Ale napisz, jeśli to nie tajemnica, na czym oszczędziłeś konkretnie.
    Ja na wyciągach z kk mam co miesiąc podobne transakcje - żywność i inne
    rzeczy z marketu, paliwo i, w zależności od potrzeb, ubranie, mechanik, itp.
    Ponieważ nie lubię kupować ubrań, tak jak jeździć po mechanikach, robię to
    wtedy kiedy muszę :-), paliwo też kupuję jak się skończy.
    Jak rozumiem oszczędność może się pojawić jak nie pójdziemy do kina, nie
    kupimy cd/dvd, jakiegoś przysmaku, bo grubsze zakupy i tak każdy przemyśli
    niezależnie od sposobu zakupu.
    Obserwując moje wydatki, to najszybciej pozbywam się pieniędzy, jak mam
    gotówkę - np. w knajpach unikam płacenia kk.
    Pzdr
    owp