  • Data: 2003-05-21 22:39:09
    Temat: Re: kurs Euro
    Od: "JaKi" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris Anrod" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bad3i3$8ga$1@topaz.icpnet.pl...
    > potrzebuję kurs sprzedaży dewiz EURO (bank BZ WBK) w ostatnim dniu
    > miesiąca od września 2002 do maja 2003.
    > Potrzebuję to do przedstawienia Prezesowi konsekwencji odwlekania zakupu
    > urządzeń zapisanych w planie inwestycyjnym. Firma od której mają być
    > kupione urządzenia rozlicza się przez BZ WBK - a ja chcę być dokładny ;)

    Ja dzis szukalem tych samych tabel ale tylko dla 1 dnia - obdzwonilem
    infolinie i wyslelame kilka maili na ich onfomacje.Z obu zrodel otrzymalem
    odp ze tabele kursow sa tylko w oddzialach. (BTW - pomoc odpisuje
    momentalnie - tu mnie zaskoczyli bardzo pozytywnie - kompeencja godna
    nasladowania dla innych bankow) W oddziale telefonicznie podano mi kurs.

    --
    JaKi