  • Data: 2002-11-15 10:14:53
    Temat: Re: kupie karty bankomatowe z mBanku
    Od: "Monfeo" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    nie mam zielonego pojecia,
    baaaaaaa jestem pewien ze tego nie da sie zrobic
    (pomijajac kwestie mojej uczciwosci) - gdybym byl az tak dobry w tej
    dziedzinie by potrafic zlamac kody i co tam jeszcze - to zarabialbym takie
    pieniadze, ze zapewne nie prosilbym o karty z delfinkami, tylko pozakladal
    sobie tyle kont ile bym chcial - inna sprawa ze zapewne nie mialbym wowczas
    konta w mbanku

    a realia sa niestety takie, ze jak na razie nie mam nawet szans na
    otrzymanie Gold-a :(
    no i jeszcze moze troche logiki - czy prowadzac jakis niecny proceder
    afiszowalbym sie z nim na newsach - to chyba graniczy juz z totalna glupota

    ale wierze ze stroisz sobie co najwyzej zarty - i sam nie wierzysz w to co
    piszesz :)

    pozdrawiam
    Monfeo