  • Data: 2011-08-02 17:01:55
    Temat: Re: kredyt hipoteczny z wymuszonym kontem osobistym itp
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem <m...@g...com> wrote on 2011-08-02_12:51

    > A co to ma do rzeczy?
    >
    > Mowa nie jest o egzekucji, a o przechodzeniu majątku na
    > własność banku w momencie brania kredytu.
    >
    > Jedyny taki przypadek jaki znam, to przewłaszczenie samochodu
    > w przypadku kredytu na niego, ale nie wszystkie banki to
    > stosują.

    Istotnie, z formalnego punktu widzenia masz rację (choć przyznaję,
    że zmylił mnie początek Twojego postu i raczej myślałem o egzekucji),
    tyle, że w Polsce egzekucja bankowa jest dziwolągiem nieznanym w
    cywilizowanych krajach i mając BTE bank ma w praktyce prawie
    zawsze niewiele gorszą sytuację niż gdyby miał przewłaszczenie.

    Więc efektywnie masz małe szanse _zdążyć złożyć_ powództwo
    przeciwegzekucyjne... ;-)

    Pozdr.

    witrak()