  • Data: 2011-08-03 07:57:09
    Temat: Re: kredyt hipoteczny z wymuszonym kontem osobistym itp
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (03.08.2011 09:39), z wrote:

    > Oczywiście przy założeniu że wszystkie sklepy w okolicy sprzedające ten
    > sam towar mają taki sam procent "znikania" towaru i ten procent jest
    > stały. Wtedy mógłbyś tak porównywać.
    > Raczej się dostosował, ciął koszty...
    >
    > Firmy w których pracowałem ten problem zawsze brały na klatę bo nie
    > miały możliwości podnieść cen.

    Skoro mogły ciąć, to znaczy że do tej pory miały za wysokie koszty.
    Czyli obciążały klienta swoimi błędami zarządzania.

    Albo postanowiły sobie odbić to w innym czasie - czyli obciążyć tymi
    stratami przyszłych klientów.

    Albo brały z oszczędności z lepszych czasów. Czyli przeszli klienci byli
    obciążani przyszłymi problemami.

    Tak czy inaczej, przy przyjętych przez Ciebie kryteriach - fafluśniactwo
    i łomatkowcywilizowanymkrajutoniemożliwe.

    p. m.