  • Data: 2011-08-03 09:03:11
    Temat: Re: kredyt hipoteczny z wymuszonym kontem osobistym itp
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (03.08.2011 10:49), z wrote:

    > Chcesz powiedzieć że bank jedzie po kosztach z których nie da się ciąć
    > (ani o grosz) i dlatego ryzyko musi ponosić tylko klient bo inaczej
    > rzesza pracowników pójdzie na bruk i umrze z głodu?

    Nie. Chcę powiedzieć, że każdy przedsiębiorca, czy jest bankiem czy
    szewcem, musi wyjść na swoje. Jeżeli wyłączyć otrzymywanie dotacji od
    państwa czy bogatej teściowej - oznacza to wliczenie *wszystkich*
    kosztów w cenę.

    > A inny przedsiębiorca ma tak czy siak jakiś margines którym może
    > zbilansować nie płacenie klientów?

    Ani mniej ani więcej niż bank.

    Jeden może, drugi nie może. Ale tak czy inaczej albo zbilansuje albo
    zakończy działalność.

    p. m.