  • Data: 2011-08-02 21:10:49
    Temat: Re: kredyt hipoteczny z wymuszonym kontem osobistym itp
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (02.08.2011 22:20), z wrote:
    > mvoicem pisze:
    > a jak w cenę wliczone są straty wynikające z
    >
    > Nie, to jest przywilej, wylobbowane prawo, brak konkurencji w wyniku
    > zmowy ... Wybierz sobie.

    No więc wychodzi na to że sklepik w moim bloku korzysta z przywilejów,
    wylobbował sobie, oraz jest w zmowie z pobliskim supermarketem :).

    Bo z tego co wiem, to jakiś procent towaru mu znika - nie jest w stanie
    wszystkiego upilnować. Skądś musi brać na pokrycie skradzionego towaru,
    jakoś nie zamyka interesu, więc widać tak kształtuje ceny żeby wyjść na
    swoje.

    Podły krwiopijca!.

    p. m.