  • Data: 2003-05-22 07:34:48
    Temat: Re: kołodko VAT-EM W KARTY
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 21 May 2003 00:09:56 +0200, "Robert Kondraciuk"
    <m...@g...pl> wrote:

    >opisana zmiana ustawy o VAT, a szczególnie problem
    >definicji, na podstawie której MF planuje wprowadzić
    >podatek VAT za wydanie min. kart bankowych.

    to ja od razu podsunę pomysł bankom:
    - wydanie _każdej_ karty w PL jest bezpłatne (jeśli banki będą
    konsekwentne to wartość rynkowa będzie równa zeru)
    - operacje kartą obciążone są prowizją np. 10% obrotu
    - prowizja ta ma górną granicę ustaloną w umowie z bankiem, np. 58
    zł/rok w przypadku kredytowej VC BZWBK, 28 zł w przypadku kredytowej
    VE mBanku itp.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski