  • Data: 2002-03-26 09:52:05
    Temat: Re: kobieta i mBank ...
    Od: "Kasia" <K...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krab" <k...@h...pl_______> napisał w wiadomości
    news:a7pftr$lmk$1@news.tpi.pl...
    > polskich
    >
    > a niby dlaczego ?? czyżbyśmy nie mieli swojego języka ?

    Badz wyrozumiały - koledze pewnie wyskakuja same "robaczki" bo nie ma
    polskiej czcionki. Mnie też by to wkurzało - bo to nie do rozczytania czasem
    ... Tylko po co sie tak meczyc ?

    > a co do kobiety mbankowej - to na ich forum padlo juz sporo slow w tym
    > temacie, mysle, ze mozna to rozciagnac ogolnie - na traktowanie klientow w
    > tej instytucji.

    Mnie tam jakos zle nie portaktowali poki co (moze wszystko przede mna ....)
    Ale tymi kobietami to mnie wkurzyli do białosci !