  • Data: 2002-03-26 11:23:06
    Temat: Re: kobieta i mBank ...
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Taka odpowiedź mi wystarczy :-))) Aż tak dokładnych statystyk nie znałam
    ale
    > podejżewałam że kobiety są w mniejszości wsrod klientow mBanku i stad ta
    > farsa na ich stronie ...

    To nie farsa - tylko kolesie wymyslili zasadnicza strone banku w ten sposob,
    zeby przypadkiem czlowiek nie wiedzial, co to jest i do czego sluzy. Jakis
    czas temu wiecej sie mozna bylo o dzialaniu tego banku dowiedziec z drupy ,
    niz ze strony banku ( i d odzis tak jest). Kobiety rzadziej korzystaja z
    bankow , a pewnie z internetowych jeszcze rzedziej - wiec juz od dawna banki
    mialy jakis promocje czy oferty skierowane do kobiet ( w Citi jest karta
    Elle - toz to jawna dyskryminacja mężczyzn, bo nie ma karty, powiedzmy
    Playboy :)))

    A co do meritum, to ja nie widze, zeby z tej kobiecej strony cos sie mozna
    wiecej dowiedziec , albo latwiej bylo zalozyc konto, nadal nie piszą nic o
    tym, co zrobic , zeby to wszystko sprawnie uruchomic ( np zamawianie listy
    kodow)
    A bank dziala sprawnie nadal:)

    Wojtek