  • Data: 2002-01-19 12:50:57
    Temat: Re: kinder niespodzianka Multibanku
    Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Otwarcie rachnku oszczędnościowego w M-Linii trwa kilka-kilkanaści minut.
    > Na koniec tej operacji operator/operatorka informuje, że:
    >  "zostanie pobrana jednorazowa opłata za otwarcie rachunku o."
    > Oczywiście na front-endzie WWW nie mozna wyczytać słowa o tej opłacie...
    >
    > Naiwnym (takim jak ja), którzy sądzili, że to nic nie kosztuje, podaję, że
    > tajemnicza opłata za otwarcie rach. oszcz. wynosi 7 PLN
    >
    > O innych tajemniczych opłatach Multibanku zacznę przypominać gdy tylko
    zostaną
    > mi naliczone.

    1 krok wejść na www.multibank.pl
    2 krok PageDown i kliknąć na "Opłaty"
    3 krok po lewej stronie kliknąć "Pełna taryfa"

    jeżeli to jest za trudne to załączam link:
    http://www.multibank.pl/images/download/Prowizje_i_o
    platy.pdf
    strona 2/15
    rozdzaił I
    pkt. b
    poz. 4

    W sumie wystarczy wpisać adres i kliknąć 5 razy!!!
    No ale zawsze mozna mieć pretensje, że na głównej stronie nie jest napisane
    czcionką 72: "OTWARCIE RACHUNKU OSZCZĘDNOŚCIOWEGO DLA MULTIKONTA MY - 7 PLN"

    pozdrawiam
    thewind