  • Data: 2002-01-21 22:54:17
    Temat: Re: kinder niespodzianka Multibanku
    Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej 'Kaszpir' Kaźmirowski" <k...@k...waw.pl> napisał(a):

    > Ale brak tam informacji na temat sztucznego ograniczenia wysokosci limitu
    > netkarty do 3000 zl.

    Bo Taryfa Opłat i Prowizji to niewłaściwe miejsce na takie informacje.

    > Tej waznej informacji nadal (mimo mojej interwencji) nie ma na stronach www
    > poswieconych netkarcie.
    > Tej informacji nie udzielila mi mlinka PRZED wystapieniem o netkarte.

    Ciekawe dlaczego tak jest, że nie podaje się do wiadomości najważniejszej
    informacji. To już wyszło w innym wątku dotyczącym kredytów w Multibanku, że
    informacje o wymaganych dokumentach są podawane przez pracowników małymi
    porcjami.

    pozdrawiam
    thewind