    From: "Artur O." <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jaki fundusz emerytalny
    Date: Thu, 21 Feb 2002 08:58:32 +0100

    Użytkownik "bb" <m...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    news:a5090l$gnn$1@flis.man.torun.pl...
    > Chcę zbierac na emeryturę przez 30-35 lat. Czy wybrać jakiś fundusz
    > emerytalny cz yinwestycjny czy moze bawić się w obligacje, a może jeszcze
    > coś innego. Czas długi, a jak słyszałem to emerytura z I i II filaru ma
    być
    > niska.

    wedlug mnie II filar jest bardziej zyskowny i pewny od IIIgo. Chocbt przez
    to ze na biezaco wiesz jak ksztaltuje sie wartosc jednostki uczestnicrwa.
    Ja jestem w Nationale Nederlanden i jestem bardzo zadowolony.
    Dostaje powiadomienie przez e-mail o kazdym nadejsciu skladki. CZesto dzieki
    temu szybciej wiem ze nadeszla kasa na konto niz od moich kadr.

    AO