  • Data: 2004-09-02 18:35:44
    Temat: Re: jak wyplacic bez odsetek kredytowka..
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 9/2/2004 6:55 PM, Maciej Loret wrote:

    > Pisz małymi literkami.

    > 1. Mamy różne podejścia do etyki -> patrz p-t 3.
    > 2. "gówno" - też jesteś prezesem?

    O, to o mnie!
    Tak mi przyszło do głowy, że szkoda czasu na branie towaru, autoryzację
    i "zwracanie" - lepiej przy kasie zawołać "o, ptaszek leci, o tam, tam!"
    i wziać te kilka złotych na prowizję i zwyczajnie wypłacić z bankomatu,
    bo w kasie mogą być fałszywe. A tak, to księgowa będzie miała dodatkowa
    pozycję na wyciagu do myślenia i może ją głowa rozboleć.

    > 3. Czy etyczna jest jazda samochodem z silnikiem spalinowym? Przecież
    > emituje NOx,CO, CO2, które nie sprzyjają ani człowiekowi, ani naturze.

    O ile pamiętam, to pewnen starszy pan, gdy go zapytano czym się zajmuje,
    to powiedział, że prakseologią i etyką. Ta pierwsza uczy, jak postepować
    skutecznie, ta druga - jak unikać tej pierwszej.
    Ja czułbym się nieswojo "kupując" by za chwilę oddać - ale to pewnie
    sprawa osobistego odczuwania.

    Pzdr: Catbert