  • Data: 2004-09-02 18:56:43
    Temat: Re: jak wyplacic bez odsetek kredytowka..
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Catbert napisał:

    > Tego nie wiem, co przyznaję bez bicia; założyłem jedynie, że ten, kto
    > planował wycofanie się z zakupu, przyjął, że nawet jeżeli nie jest
    > zwracana, to nie on to zapłaci, a sklep.

    To zalozenie jest zupelnie jasne. Co wiecej przypuszczam, ze sklep
    zostaje na koniec z zaplacona i niezwrocona prowizja. Ale to kradziez,
    ktorej nie widac, wiec pewnie prostym umyslom latwiej ja sobie
    wytlumaczyc i usprawiedliwic. No przeciez jesli juz ktos jest
    poszkodowany to zlodziej i bandyta kapitalista, ktoremu trzeba zabierac
    w imie sprawiedliwosci spolecznej.

    Zadziwiajace jest jak niektorym osobom latwo to przychodzi. Ech, szkoda
    gadac.

    Bartol