  • Data: 2003-12-29 11:34:48
    Temat: Re: jak to jest?
    Od: "Radziol" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na szczescie wyhamowalem, ale moj znajomy jechal przede mna no i jemu sie
    > nie udalo. Tak sie tylko zastanawiam co by bylo gdyby

    Cześć,
    choć to OT to i tak odpowiem :). Twoja wina będzie - miałem taki przypadek,
    jakiś dzikus, władował się przede mnie na stojące samochody na światłach -
    nie wyhamował i skasował od tyłu dwa z nich, a ja niestety uderzyłem w
    niego. No i wina za te przed nim była jego, ale ja "nie zachowałem
    ostrożności i jechałem za szybko" i z mojego OC i AC płaciłem za jego i
    swoje uszkodzenia.

    r.