  • Data: 2004-02-20 16:01:25
    Temat: Re: inwestowanie w emeryture
    Od: "Zeus" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skąd masz takie dokładne informacje ?

    bylem na szkoleniu ostatnio i to jest pewne w przypadku tej firmy

    > Inny plus to moim zdaniem jeszcze plusy związane z odpisami podatkowymi
    > z tego co wiem składki na ubezpieczenie emerytalne w funduszu emeryt. 3
    > filaru
    > zwolnione są z opodatkowania, więc składki ubezpieczenieowe również, bo
    > chyba nie ma rozdzielenia co jest na ubezpieczenie a co faktyczną składką
    > emerytalną.

    hmm o jakim podatku mowisz bo chyba raczej nie od fizycznych i wydaje mi si
    ze w przypadku podatku od zyskow z "lokat" to sie go raczej placi
    jak juz to duzo mozna zyskac z ubezpieczeniu dzieki klauzuli ze komornik nie
    moze zajac wiecje niz 30% kasy ale nie jestem pewnien diokladnie ile

    > Pewnie jest jakieś zabezpieczenie ale np gdyby ktoś zaproponował produkt
    > gdzie 95% kasy idzie na ubezpieczeine a 5% na emeryturę to mniej
    > kosztowałoby
    > takie ubezpieczenie niż tradycyjne, a do tego jeszcze jakias groszowa
    > emerytura
    > by była :)\

    nie zawsze najtanszym zabepieczeniem jest ubezpieczenie terminowe na życie