    From: "hania" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: inteligo lepszy numer
    Date: 2 Jun 2004 16:55:39 +0200

    Ja również zawiodłam się na PKO BP obecnie PKO BPSA i to kolosalnie.
    po I - raz zauważyłam że przez okres kilkunastu miesięcy pobierali mi opłatę
    za prowadzenie konta 100 % a nie 50 % mimo że byłam studentką i mieli ksero
    legitymacji (aktualnej) - oraz pobierali opłaty od transakcji mimo że konto
    miało opcję bez żadnych opłat od operacji bankowych (super konto student)

    po II - nie otrzymywałam wydruków do domu a kiedy szłam po nie do banku zawsze
    były z tym problemy (często zmieniam miejsce zamieszkania i w zasadzie nie
    chciałam wydruków licząc na to a szczerze mówiąc to wierząc w to że nie ma
    wśród pracowników oszustów) po mojej interwencji w sprawie tych prowizji
    niesłusznie pobieranych przez długi czas nikt nie ruszył palcem i musiałam
    kilka razy domagać się, a wręcz wykłócać o zwrot niesłusznie pobranych
    pieniędzy

    Kiedy chciałam wziąc na rok (będąc na V roku studiów) kredyt studencki
    przekonałam się że decyzja o ewentualnym przyznaniu kredytu zalezy od
    widzimisię pani w banku, która wyraźnie mnie szantażowała licząc na łapówkę
    (gratyfikację za jej starania) w sprawie

    w dodatku nie wiem czy oni mnie nie oszukują w dalszym ciągu bo nie dostaję
    wciąż wydruków, a już im nie ufam, byłam świadkiem sceny gdzie staruszka z
    rodziną domagała się zwrotu pieniędzy które zniknęły z konta babci,
    twierdzili że bank w związku z tym że pani ta przez dłuższy czas nie
    interesowała sie kontem (pieniądze na nim leżały, nie było operacji żadnych) -
    bank złodziejsko wyprowadził je z jej konta, żądali dowodów na wypłatę
    pieniędzy które w czarodziejski sposób zniknęły (nawet prezes oddziału który
    został wtedy wezwany) nie umiał im złożyć wyjaśnień i wypierał sie czegokolwiek

    A już przegięciem jest ich ostatnia szopka z lokatą, której odsetki są
    naliczane od końca wyimaginowanej subskrypcji a nie od następnego dnia od
    założenia lokaty czyli nawet np. dwa miesiące mogły leżeć na likacie bez
    odsetek. Jest to chyba sprzeczne z istostą lokaty oczywiście informacja ta
    była zręcznie zakamuflowana

    W obawie przed wycofywaniem pieniędzy z tych lokat przez naciągniętych
    klientów przedłużali ogłoszenie wyników tego miernego konkursu, i tak wszyscy
    te pieniądze wycofają z tego oszukańczego banku który nie potrafi zmienić
    metod działania i przystosować się do mechanizmów wolnego rynku

    oni liczą właśnie na emerytów którzy zapomną o swoich pieniądzach albo nie
    mają spadkobierców, złodziejstwo !!!!!

    Jestem już tak oburzona, że zaraz jadę do pko po kasę i wpłacam byle gdzie
    byle z dala od nich !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    nie będę czekać co oni jeszcze wymyślą, bo to jest pewne jak w banku że
    przekręty będą u nich w dalszym ciągu

    aha, jeszcze zapomniałam a tp już rodem z Mony Pytona, jak zakładałam tą
    lokatę ostatnio to prawie już przy wyjściu z banku zorientowałam sie że pani
    źle przepisała w kartki (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) mój nr konta na
    który mają wrócić pieniądze po zakończeniu lokaty, zapomniała jednej cyferki i
    nawet nie mnie nie przeprosiła (wpisała zły nr konta do umowy lokaty) brak słów

    :-) pozdrawiam

    Hania, za młoda na PKO